poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Hejka Kochani !
Dawno nie pisałam postów a to dlatego że miałam
,bardzo dużo na głowie niedługo czeka mnie wyjazd 
do siostry w najbliższym czasie dokładnie nie wiem kiedy
ale raczej nie w tym tygodniu tylko jak coś w następnym 

Jadę tam nie tylko po to ,aby zwiedzać bo nic nie będę
zwiedzała tylko spędzić czas z siostrą, a po za tym jadę 
też tam aby kupić mojej najlepszej przyjaciółce prezent 
urodzinowy.Urodziny ma 30 sierpnia ale mnie raczej nie 
będzie ale planuje zrobić grilla z nią i jeszcze jedną 
koleżanką z którą znamy się od dawna link do bloga 
podam wam pod koniec tego posta

 Kochani pojawią się niedługo posty z serii ,, Back to School'':
       rozdzielę go na kilka postów zwłaszcza przybory szkolne 

Postanowiłam również że pozmieniam trochę wygląd Bloga
 zrobię to zaraz po dodaniu posta.  
   
            Linki
                       Blog Lissy: http://shoujo-ai-fanfic.blogspot.com/



  Ja się zabieram za zmienianie bloga a wam życzę miłego wieczoru i dobranoc   :*

                                 PaPa Kochani ! :)
           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz