sobota, 25 lipca 2015

                                                             Hejka Kochani !

Jak wam minęła sobota? 
U mnie była straszna burza
która trwała ze 3 godziny ale 
na szczęście już się skończyła 
a jutro u mnie zapowiada się 15
*C a po południu 20-25*C więc 
pogoda będzie nam dopisywać jak 
będziemy jechali po psa zaplanowany
wyjazd z domu mamy około godziny 17
żeby dojechać na spokojnie i bez korków 
a po za tym mamy trochę daleko do miejsca 
gdzie odbieramy pieska postanowiliśmy że
wstępnie nazwiemy go Lucky czyli szczęście 
a jak będzie coś lepszego w trakcie jazdy to zmienimy 
nie mogę się doczekać już jutra jednak dzisiaj to ostatnia 
noc kiedy będę mogła się porządnie wyspać jednak plan na jutro wygląda tak :


     8:00-9:00 : Śniadanie (jajecznica jak zwykle w niedziele)
     9:00-9:30 : Czas na relaks
     9:30-10:00 : kosmetyczka żeby wypróbować makijaż na ślub siostry ciotecznej jadę tam z nią 
                          i moją siostrą na makijaż
     12:00 : Powrót do domu i zmycie makijażu bo nie lubię w takim chodzić 
     12:05 : Czas na swój makijaż 
      13:00 : czas na komputer yt facebook blog i inne sprawy na komputerze
      14:00-15:00 -Obiad 
       15;00 :Czas dla mnie yay :) 
                     (czyli nakręcę tag na kanał na yt)
        15:30- Zacznę daily vloga
        16:50 - Spakuje torebkę (zabieram tableta , telefon, portfel i chyba tyle 
         17:00 - wyjazd
         19:00 - Odbiór psa na miejscu 
        ok.22:00 - Domek !!!!
                                        No i jeszcze rano przyjdzie babcia tak od 9 do 14


   A jak wy spędzacie jutrzejszy dzień?
   Mam nadzieję że kontaktujecie się jeszcze  
   ze znajomymi i nie siedzicie tylko w domu 
   Podzielcie się ze mną co wy robicie w trakcie 
   dnia a ja z wielką chęcią poczytam :) 
   Kolejny post postaram się wstawić jutro 



                 Piosenka na dziś : ,,Titanic''
   Dedykuję : Wszystkim którzy czytają mojego bloga :3

                                                                                                            PaPa Kochani ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz