piątek, 28 sierpnia 2015

                            ,,Back To School With Ardena''

Kochani przepraszam że wcześniej nie było postu ale już wracam.

Dzisiaj będą przybory szkolne jutro postaram wrzucić się inne rzeczy do szkoły

a w niedzielę ubrania jeszcze zobaczę jak z tym wyjdzie ale mam nadzieję 

że wyjdzie :)





 Tutaj mam zestaw trzech długopisów 
 te długopisy zakupiłam podajże w pepco




Ten cyrkiel zakupiłam w hurtowni w swoim 
 mieście ale jak byłam w tesco również je
 tam widziałam ,są w różnych kolorach ale
 ja wybrałam różowy :)




 Tutaj mam zakreślacze często zwane    HighLightery są one z bica kupiłam je w lidlu
 za chyba 6-7 złoty.  



 Te markery kupiłam w lidlu w tamtym roku
 do szkoły miałam takie same i bardzo dobrze 
 mi się sprawdzały jednak w jednym albo
 zgubiłam zatyczkę albo pies mi je pogryzł




 Oczywiście w moim piórniku nie może  zabraknąć korektora.Te korektory kupiłam pod
 koniec w Biedronce wcześniej zakupiłam jeden 
 w taśmie i jeden zwykły ale zwykły używam 
 w domu ponieważ nie mogę czekać aż wyschnie





 Tutaj mam dwa kleje dlaczego dwa ponieważ 
 u mnie zawsze klej się szybko kończy i  zazwyczaj w ciągu roku zużywam dwa 




 No i jak mówiłam mam korektor w płynie 
 zakupiłam go również w hurtowni tak jak 
 pisałam będę go używać w domu



Zestaw geometryczny oczywiście również  musiał się pojawić ja swój kupiłam oddzielnie 
 ponieważ nie widziałam sensu kupować zestawu
 który nie wychodził opłacalnie 





 No i ostatni korektor kupiony w hurtowni  również w taśmie który będzie służył mi w 
 piórniku 



 Kolejne długopisy tym razem z Bic kupiłam je
 w hurtowni w swoim mieście jednak podczas
 pobytu w innym mieście kiedy byłam w tesco 
 widziałam że można kupić je w paczkach.




 Oczywiście piórnik i zeszyt muszą być 
 ozdobiony kolorowymi długopisami jak
 widać również z bic :)





Tutaj mam wkłady do cyrkla również zakupiłam
 w hurtowni :)





 Tutaj ma zestaw 3 ołówków kupiłam je w 
 pepco 





 No to jak ołówki to również gumki tutaj mam 
 swoje ulubione gumki 





Taśma klejąca zawsze się przyda i nigdy nie
wiadomo kiedy się przyda 











Tak więc to są moje przybory do szkoły jutro postaram się dodać resztę przyborów/gadżetów 
jeżeli z dążę. W niedzielę też nie jestem pewna ponieważ mogę się nie wyrobić z powodu planów.
Mam nadzieję że post wam się podoba i zapraszam również na mój kanał na youtube ostatnio pojawił się tam nowy filmik :)

                                                                                      PaPa Kochani !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz