środa, 19 sierpnia 2015

Hejka Kochani ! 

Jak mijają wam ostatnie dni wakacji ?

  Ja się trochę nudzę ,ale nie długo ponieważ

Niedługo będę rozwieszała z moim bratem 

Magdą i kolegą z klubu karate plakaty.

I prawdopodobnie następnego dnia będę wyjeżdżać 

ale tego do końca jeszcze nie wiem. 

Mam kilka rzeczy do kupienia na wyjeździe 

przede wszystkim prezent dla przyjaciółki na 

jej urodziny i w pepco w moim mieście 

albo tam gdzie jadę muszę dokupić sobie koszyczki 

do pokoju, myślę że po tych zakupach dodam wam

zdjęcia ,ale jeszcze zobaczę :)

A wy macie jakieś plany na koniec wakacji ?

Mam nadzieję że nie siedzicie w domach 

Ja w te wakacje prowadzę zdrowy i aktywny 

tryb życia ,ponieważ jeżdżę na zawody oraz 

trenuję w klubie ponieważ we wrześniu treningi 

prowadzi mój brat i z Magdą sobie ćwiczymy w klubie

więc z tego co wynika mało czasu spędzam w domu

i mało czasu mam również dla przyjaciółek czego żałuję

ale jak nie będę jeździła nie dopuszczą mnie do egzaminów

bo uważają że do mojej konkurencji mam opanowaną technikę do

perfekcji jak i swoją postawę oraz pozycję więc tylko bym to 

zmarnowała ...

Czasami jak znajdę wolną chwilę pogram sobie w simsy 

a tak to większość czasu spędzam na treningach 

w różnych miastach 


    To by było na tyle w tym poście nie długo zacznę umieszczać posty 

z serii Back To School with Ardena 

                                                                               PaPa Kochani ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz