sobota, 22 sierpnia 2015

            ,,Back To School With Ardena''

Hejka kochani!
W dzisiejszym poście z serii back to school with Ardena 
pokaże wam moje zeszyty do szkoły które kupiłam na rok szkolny 2015/2016
Mam nadzieję że post wam się spodoba i może zaczerpniecie kilka pomysłów ode mnie :)


                       

  Tutaj mam zeszyt do Religii zajęć Technicznych   oraz Plastyki pozostałe 3 zeszyty są na zapas :)
Ten notesik w zasadzie nie był przeze mnie 
kupiony ,ale dostałam go na zawodach
raczej po zawodach dostałam go z przyjaciółką Magdą w takich pięknych torebkach 
prezentowych wraz z bluzką i innymi rzeczami
od senseia który nas przygotowywał na zawody 
 Tutaj mam już zeszyty tematyczne do:
Angielskiego,Niemieckiego, Fizyki, Chemii
oraz Geografii zostały mi one z tamtego roku
dlatego zamiast kupować nowe i wydawać na
rzeczy które już mam te zeszyty będą służyły
mi właśnie w tym roku :)
 Tutaj mam już zeszyt w linie który będzie do 
Języka Polskiego mam jeszcze jeden w linie żółty który był wcześniej,Zeszyt ten ma napis
,,Harmony'' również kupiłam go w tamtym roku więc zużyję go w tym 
 Tutaj mam już zeszyty które kupiłam w tym
roku jeden z nich jest z serii ,,Keep Calm''
takie zeszyty oprócz Get Up AND Keep Going
kupowałam po dwie sztuki ponieważ jak mi się skończy nie będę musiała kupować w roku 
szkolnym a ich okładki mnie urzekły 
 Tutaj już nie zeszyt jednak blok techniczny 
wiadomo przyda się ... :)
I ostatni zeszyt jest to zeszyt 16 k reszta zeszytów była 
60 k a ten jest 16k przyda mi się do zwolnień 
ja używam takich dwóch ponieważ jestem łącznikiem 
klasowym ale użyję zeszytu z tamtego roku więc wszystkie
dane klasowe będę miała w jednym zeszycie

















Mam nadzieję że pierwszy post z serii back to school wam się podoba następny prawdopodobnie będzie z Olsztyna ponieważ w poniedziałek rano wyjeżdżam na zawody do Olsztyna zawody są 2 dni później ale z Magdą będziemy nocować u mojej siostry który tam mieszka już na stałe i po prostu będziemy chodziły po sklepach i się odprężymy mój brat nie jedzie za to we dwie ruszamy 

          Mam nadzieję że polubicie posty z serii Back To School With Ardena może następny pojawi się w niedziele czyli jutro albo w poniedziałek postaram się również dodać/wykonać post o pakowaniu się :) 
                                    
                                                                              PaPa :*

Piosenka jaka towarzyszyła mi podczas tworzenie tego bloga były z mojej playlisty ,,ćwiczenia''

    Cimorelli:
               *Realy Don't Care
               *Renegade
               *Made In America 
               *Just give me a reason 
               *We are never Ever Getting Back Together

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz