sobota, 11 lipca 2015

Hejka Kochani!!! 
Więc dzisiaj oficjalnie zamknęłam kanał na youtubie 
    Nareszcie mamy wakacje mogę się uwolnić i pobyć sama 
Zwłaszcza że u mojego psa nie jest za ciekawie okazało
   się że guz który mu wycieli był ze złośliwym rakiem
jest mozliwosc ze wycieli wszystko jednak rokowań nie ma 
  i zdechnie wcześniej objawy pojawią się za jakieś pół roku 
więc jeszcze trochę czasu ma ..
  Miał tyle przejsc babeszioze (od kleszcza) Pękniętego wrzoda, 
i anemie którą jeszcze leczymy biedny psiak. 
  Ostatnio zakupiłam nowy laptop i zainstalowałam the sims 3. 


 Dzisiaj dedyk dla: 
   Mojej Magdy, Zuzi siostry ciotecznej, Radka brata ciotecznego i dla mojej ukochanej siostrzyczki Asiii dam da ra dam !
   Piosenka na dziś: Bad blood cover by cimorelii
   

i Cytat :

Niech ta praw­da cię po­cie­szy : żad­ne cier­pienie nie trwa wiecznie.... 
                                                                                   PaPa Kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz