sobota, 18 lipca 2015

Hejka Kochani !

  Mamy 18 lipiec czyli 18 dzień wakacji :)
    Ostatni czas spędzam na podróży do Olsztyna
 Wygląda to tak 6:00 wyjazd bo pies ma umowione zastrzyki
    i te inne badania powrót około 00:00 a czasami
 Nocujemy u siostry jednak kupiła dom i malują i czekają na meble
    tak więc śpię po 4-5 godzin no ale trudno
 Na poniedziałek mam plan aby spotkać się z przyjaciółką jednak
    nie wiem czy to wypali jeżeli nie będę gdzieś jechać to
z wielką chęcią wybierzemy się na pewno do biedronki po ramki
   ponieważ moja siostra 4 sierpnia ma urodziny a przyjeżdża
wcześniej ponieważ ma pracę moim pomysłem na jej
   prezent są to dekoracje do pokoju ponieważ jest świeżo po ślubie
jak i przeprowadzce do nowego domu w raz z mężem z tego co wiem
   chce mieć miętowe dodatki i czarne na chwilę obecną mam
trzy czarne ramki więc jeszcze dokupię trochę rzeczy może wstawie zdjęcia
   natomiast mój bart urodziny ma 12 sierpnia i dla niego będę zamawiać
1l kubek z obrazkiem pandy i koszulkę typu : Jestem pandą i dobrze mi z tym
   lub Keep calm and Love Panda. No i jakieś słodycze :)

Piosenka na dziś:
     Kelly Clarkson - Stronger
Dedukuje mojemu psiakowi Jackiemu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz