piątek, 24 lipca 2015

Hejka Kochani 
Co u was slychać 
Jak mijają wam wakacje? 



U mnie w porządku pomijając 
że mój psiak rasy shih tzu zdechł na nowotwór
ale w niedziele albo sobote nie wiem dokładnie
będziemy dzwonić po 17 się spytać jedziemy do 
hodowli gdzie odbierzemy naszego (czyt. Moj i brata)
psa też rasy shih tzu oczywiście samiec jego rodzice mają 
26 cm wzrostu i ważą do 5 kg więc będzie mały moja mama nie 
chce mieć kolejnego psa ale tata chce i ja z bratem więc kupujemy
jednak wszystkie obowiązki typu wychodzić na dwór z szczeniaczkiem 
i inne rzeczy należą do mnie i do Tomka mojego brata mama powiedziała
że cały czas nam będzie o tym przypominać że to my mamy się nim opiekować 
oczywiście jak jest pies to trzeba więc wybrać imię my mieliśmy masę pomysłów 
jednak tacie się nie podobają wiem dlaczego bo są rzadko spotykane były to imienia 
japońskie no ale co poradzić będziemy szukali dalej pewnie wyjdzie w drodze jak już 
piesek będzie nasz dostaniemy rodowód, piesek ma czipa no i metryczkę nie mogę się 
już doczekać mam nadzieję że pojedziemy jutro czyli sobotę rano bo musimy dojechać 
do Warszawy ogólnie hodowla jest pod granicą ale przywiozą nam go do Warszawy yay :)

A jak wam mijają wakacje może będziecie kupować nowego szczeniaczka ?   A może kotka 
jeżeli chcecie podzielić się swoimi zajęciami i planami na wakacje piszcie w komentarzach
z wielką chęcią poczytam zwłaszcza że na razie nie mam co robić myślę że jak już 
odbierzemy szczeniaczka to wstawia trochę jego zdjęć z podróży i z domku
A teraz może dodam wam dawki humoru i napisze jakie imiona mieliśmy 


Imiona:
-Aki (po japońsku znaczy światło jesień )
-Haru (również słowo japońskie co oznacza Burza
       To były pomysły mojego brata natomiast moje to :
-Lucky (po angielsku szczęście )
-Miki
-Elmo
-Misho (czyt. Miszo) /nie wiem co to znaczy wpadło mi do głowy/ 
  

     Pewnie imię dla psiaka wymyślimy w drodze i się wszystko ustali
       ale to zobaczymy wszystko w trakcie jadę z moim tatą i bratem 



                            Piosenka na dziś : W stronę słońca Ewelina Lisowska 
  dedykuje: wszystkim którzy mają zwierzaki i tym które o nie dbają 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz