wtorek, 12 sierpnia 2014

Hej Kochani !

Nie śpicie jeszcze ja jeszcze nie jest godzina 23:06 a o 24:00 mają być najwidoczniejsze spadające gwiazdy może uda mi się jakąś znaleźć a co najlepsze Spadające gwiazdy są w dzień urodzin mojego brata czyli 12 sierpnia yey :)
Jak wam mija/minął dzień? Mam nadzieję że nie tak jak mi ale za to jutro odbieram dysk twardy i jadę po nowe baleriny mam nadzieję że w nowych będę miała dużo więcej szczęścia :)
A przy okazji prowadzę bloga już tak 2-3 dni a mam już ponad 100 wyświetleń dziękuje wam bardzo i cieszę się że podoba wam się mój blog :)

Hm... A może jakiś Tag jaki byście chcieli tutaj macie do wyboru:
1. Tag Wolałabyś 
2. Tag Kocham lato 
3. Tag Sister
4. Tag Brother 
5. Inna propozycja

Piszcie w komentarzach a ja z wielką chęcią coś takiego dla was zrobię więc to na tyle (chyba)  na dziś i pewnie widzimy się jutro 

Papa Kochani !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz