środa, 13 sierpnia 2014

Cześć Kochani !
Jak wam mija ranek?
Ja oczywiście dzień zaczęłam denerwując się na laptop i tylko odliczam za ile przyjdzie mi dysk a przyjdzie za dwie i pół godziny grr...

Ale będzie przynajmniej takie pocieszenie :)
A wy ściągaliście demo to the sims 4 stwórz sima ja jak wrócę planuje od razu zainstalować i pograć więc pewnie kolejnej nocki nie prześpię a wy o której się wczoraj położyliście? Ja o 3:00 nad ranem i widziałam spadającą gwiazdę była śliczna chciałam zrobić wam zdjęcie ale było jeszcze trochę ciemno na tyle żeby mój telefon tego nie złapał no cóż ale wstawię wam zdjęcia z Internetu więc ja wam życzę miłego dnia i pewnie zobaczymy się w kolejnym poście. 

Tak przy okazji zapraszam was jeszcze na dwa inne blogi : 
http://briannajennyworld.blogspot.com/

http://uczuciamroku.blogspot.com/

Papa Kochani !

A o to obiecane 2 zdjęcia spadających  gwiazd z przed kilku lat niestety nie ma swoich :(

To musiała być noc ale wygląda naprawdę pięknie

Mam na dzieję że zdjęcia wam się podobają PaPa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz