niedziela, 17 sierpnia 2014

Cześć Kochani !

Dziś przychodzę do was z kolejnym postem przepraszam
za to że wczoraj nic nie pisałam ale byłam na ognisku mojego brata
Było Fantastycznie na prawdę bardzo mili ludzie :)

Przede wszystkim pozdrawiam Justynę i Donę wiem że czytacie tego posta więc serdeczne pozdrowienia
 Dziękuje wam za wczorajszą świetną zabawę mam nadzieję że będzie tak więcej przy okazji jak kiełbaska xD

Z moim  psem jest z dniem coraz lepiej był u weterynarza ,który zabiegiem wyjął mu ''nogi' kleszcza
Jestem pewna ,że z tego wyjdzie jednak codziennie musi 2 godziny biegać za piłką albo w ogóle biegać
     żeby miał codziennie więcej siły jak by objawiły się objawy zarażonego kleszcza

przy okazji chciałam wam wrzucić trochę zdjęć z wczorajszego ogniska :)

Tu ognisko




Na czymś takim robiliśmy kiełbaski



6 komentarzy:

  1. Super. Zazdroszczę ja niestety nie mam ogniska :(
    Ale zamiast tego siedzę i piszę posty na bloga :P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogłam Cię zaprosić bo myślałam że nie będę miała z kim siedzieć a okazało się że do 00:00 siedziałam z Justyną i Doną


      Pozdrawiam

      Usuń
  2. było super dziękuje za pozdrowienia szkoda ze nie moglysmy dłużej a jak było potem ?Do zobaczenia jutro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja szkoda byloby fajniej później robiliśmy zdjęcia :) Do jutra

      Usuń
  3. Fajnie było ale następnym razem gramy w wasze :) Jak sprzątanie i do której był ? Cały czas z Justyną wspominamy jazdę wózkiem od palet :) I o pizzy Hawajskiej :) Jutro przyjdę z Justyną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było mało do sprzątania do 5:30 a o 6:00 skończyliśmy sprzątać :) Wózek był super a zwłaszcza miny ludzi xD Później ją przywiózł spoko w padaj pogramy w gry :)

      Usuń