piątek, 15 sierpnia 2014

Cześć Kochani !

Postanowiłam wam zrobić niby ''Tag'' Back to school czyli moje przybory szkolne wypiszę wam co kupiłam lub co mi zostało na nowy rok szkolny 2014/2015 .

Pierwszą rzeczą którą kupiłam były to zeszyty tematyczne kupiłam po 2 z każdego przedmiotu czyli:
Chemia, Fizyka, biologia, geografia, Polski, Angielski, Niemiecki kupiłam 4 taki zeszyty do matematyki 1 do religii i 1 zeszyt do nut

Drugą rzeczą były to dwa zeszyty w formacie A4 Niebieski i biało czarny w drzewa 

Kolejną rzeczą są flamastry 

Następnie zestaw 4 ołówków różnej grubości m.i.n. HB 

Zostało też po moim bracie 15 zeszytów więc w razie czego będę je miała

Moja mama kupiła mi również teczkę z serialu ,,Violetta'' 

Na wszelki wypadek kupiłam mały klej

Zakupiłam również dwa czarne piórniki 

Kupiłam też szary plecak z pumy 

Dla mnie rzeczą najpotrzebniejszą jest korektor a w tym roku wybrałam paskowy

To chyba tyle z wszystkich rzeczy jeżeli chcecie zdjęcia tych rzeczy czy piórników lub plecaka piszcie w komentarzach :)

PaPa Kochani !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz