wtorek, 20 stycznia 2015

Hejka kochani !

Ostatnio postanowiłam wrócić do yt 
Właśnie wrzucam filmik z the sims 3 
Nie trwa on tyle co ostatni tak mi się zdaje
Będzie on się wrzucał jeszcze 114 minut i pojawi 
się pod tym linkiem http://youtu.be/1nqQ6dZrOrg więc jak już 
się wrzuci to zapraszam do oglądania link wyżej :)

Piosenka:
Natalia Szroeder&Liber Nie patrze w dół  
Ponieważ dzięki tej piosence podczas gdy ukrywam wszystko urazy i zdarza mi się wybuchnąć w domu złością lub przychodzę zdenerwowana z treningów czy inne takie albo się czymś martwię  ona mnie uspokaja i daje mi pędu bardzo lubię jej w ostatnim czasie słuchać 

Dedyk dla:

Lissy ,  Madziuchny która wie o co chodzi xD , Wiktorii , Asi oraz Justynie 

Justyna nie martw się wszystko się dobrze ułoży ;*

                                                                                               PaPa Kochani ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz