sobota, 10 stycznia 2015

Hejka kochani !

Dawno nie było mnie na blogu ze względu na naukę ...
Mamy już weekend a 19 ferie :) Czyli będę miała trochę więcej czasu
ale też nie za dużo bo będę miała próby oraz treningi a po za tym w ferie 
będę miała przenoszone nowe meble do pokoju więc będę musiała wszystko 
pochować no i później jeszcze raz będę musiała to wszystko po ustawiać ale sądzę
         że znajdę czas na bloga :) 

Mamy już nowy rok czy macie plany na nowy rok? 
Mam nadzieję że ten rok będzie o wiele lepszy od tamtego ...
I że będę miała więcej czasu oraz będę lepiej zorganizowana
Jeżeli macie jakieś pomysły oprócz kalendarza to piszcie z chęcią poczytam :)

Jak wam minęły święta? 
Zadowoleni z prezentów ?
Mam nadzieję że tak  :)

Dzisiaj nie polecę tylko piosenki ale również 2 blogi :) 

1 blog :
         http://www.ashplumplum.com/

2 blog:
         http://swiatlissy.blogspot.com/

Piosenka:
             Just Give Me A Reason   szczególnie w wykonaniu cimorelii cover jest genialny *.*

Oraz pozdrowionka dla :
                       pam pa ra pam 
   Lissy, mojego brata oraz mojej kochanej siostrzeńki xD

   Jeżeli będziecie chcieli mogę wrzucić wam zdjęcia kiedy będę miała już nowe meble więc piszcie w komentarzach :)
                                                                                                  Buziaki Kochani ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz