sobota, 24 stycznia 2015

Hejka kochani 

Od trzech dni jestem bez żadnej pozytywnej energii
Czemu? 
Bo nie wiedziałam że mimo Ci się wszystko układa 
może nagle zawalić się wszystko :( 
Gdy byłam z tatą u mojego wujka pojechalliśmy 
do szpitala do cioci która jest w śpiączce 
lekarz nam powiedział że ma jeszcze dwa tygodnie 
żeby wyzdrowiała to musi być cud 
Więc można się domyśleć że ma nowotwór zawsze jeździła na operacje
i inne zabiegi ale teraz leży w śpiączce 
Wiem że mam dużą rodzinę pod względem cioci i wujków 
jednak to była moja ulubiona ciocia i nie mogę uwierzyć
że za nie pełne dwa tygodnie umrze :( 
Przyznam się nawet że mimo ja w ogóle nie płacze jednak teraz gdy o tym pomyśle płyną mi łzy z oczu 

 Jednego dnia było wszystko super a drugiego wszystko się wywróciło do góry nogami ponieważ moja rodzina i wujek z siostrą cioteczną chodzimy już na czarno to żeby być w tej żałobie do końca jej posty będą pisane na czarno 


Piosenka:

https://www.youtube.com/watch?v=C8FD4GHdLl0 

Dedyk dla :
Mojej Cioci Ani,  wujka, i całej bliskiej rodziny która jest razem z nami w żałobie 
                    
                                                                                                 PaPa Kochani 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz