niedziela, 7 lutego 2016

One Day

Hejka Kochani !
Jak wiecie miałam w szkole półmetek obiecałam drugiego posta tak więc go piszę. Wiem że trochę minęło jednak wiele spraw dotyczących mojej przeszłości się skomplikowało.

Mam dla was trochę zdjęć tak więc bez zbędnego pisania zapraszam do oglądania zdjęć.


 Na początku przygotowania :

 Cały strój prezentował się w ten sposób
Miałam delikatny złoty naszyjnik
oraz delikatną złotą bransoletkę
Gdy doszła do nas przyjaciółka zaczęłyśmy robić loki


Oczywiście takie jakie chciałyśmy :P



Efekt Nudy :


Tak bardzo się nudziłyśmy

Tiaa








Wszystkie trzy prezentowałyśmy się w ten sposób:



No i zdjęcia z miejsca imprezy 







No i oczywiście w głównym korytarzu musi być :




Zdjęcia by ~Ola

Dziękuję wszystkim za wspólną zabawę i bardzo serdecznie was pozdrawiam.


Dziękuję za czytanie tego posta.
Widzimy się w kolejnym oraz zapraszam 
na mój kanał na youtube :
https://www.youtube.com/channel/UCQaifCdzSO323HZlxJtzyQw



                                                                                                                         PaPa Kochani ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz