sobota, 26 września 2015

Hejka Kochani!

Dawno mnie tu nie było wiem o tym
Ostatnio mam coraz mniej czasów a 
przy swoich staraniach odnoszę coraz 
więcej porażek czasami zastanawiam się
czy to dlatego że za bardzo się staram czy 
to dlatego że się poddałam czy to było chwilowe

Szczerze mówiąc po tej kolejce porażek 
zaczynam trochę tracić wiarę w swoje możliwości

Czasami gdy słyszę słowa od kiedyś bliskiej mi osoby
   ,,Ogarnij się ! Co się z tobą stało ? Kiedyś byłaś inna ''

Prawda byłam kiedyś byłam inna miałam więcej determinacji,
nie przejmowałam się tym co może mi się stać żyłam ryzykownie


Po tym jak dorosłam od tych 7 lat zdałam sobie sprawę że w każdym
momencie może mi się coś stać nawiązuje to bardziej do mojej choroby

Myślę że ''tamta'' Sandra była bardziej uparta

Teraz stałam się naiwna 

Dziękuje Kornelio zawsze mówiłaś że nie przebijesz mnie
w kata to dzisiaj to Ci się udało i bardzo Ci gratuluję 


Ja odniosłam porażkę bo przypomniałam sobie co w tym momencie sobie zrobiłam 
Czuję teraz strach 

Mam nadzieję że wszystko się naprawi
mimo że w to szczerze wątpię ale mam zamiar
skończyć z tym że jestem tak bardzo naiwna 

             Dzisiaj bez żadnych piosenek dedyków itp. ale kilka cytatów 
Naj­lep­szym przy­jacielem jest ten, kto nie py­tając o powód smut­ku, pot­ra­fi spra­wić, że znów wra­ca radość. 



Praw­dzi­wi przy­jaciele to ci, którzy są przy to­bie, gdy dob­rze ci się wie­dzie. Do­pin­gujący cię, cieszący się z twoich zwy­cięstw. Fałszy­wi przy­jaciele to ci, którzy po­jawiają się tyl­ko w trud­nych chwi­lach, ze smutną miną, ni­by so­lidar­ni pod­czas gdy tak nap­rawdę two­je cier­pienie jest po­ciechą w ich nędznym życiu. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz